Helder Telecom & ICT introduceert haar nieuwe Service Center: Connectivity Service Center. Deze unieke dienstverlening wordt in samenwerking met en opdracht van Ingram Micro aangeboden aan de gecertificeerde T-Inside dealers van Ingram Micro.
Door de komst van de Connectivity Service Centers kunnen partners zich voortaan focussen op hun sales activiteiten. Alle implementatie en serviceactiviteiten met betrekking tot T-Inside worden overgedragen aan het CSC, waarbij de resellers volledige worden ondersteund.
Gerben de Haan van Ingram Micro: “De keuze voor Helder Telecom & ICT als partner was snel gemaakt. Helder Telecom staat bekend om de goede service die zij verleent aan haar klanten. Bovendien zijn zij tot op het hoogste niveau gecertificeerd en hebben ze jarenlange ervaring met het leveren van Telecom & ICT diensten en services. Deze opsomming zorgt ervoor dat zij voor ons de ideale implementatiepartner zijn.”
Dimmen Wesdijk, Helder Telecom & ICT: “Het is goed om te horen dat de waardering die wij van onze klanten krijgen, nu ook opgepikt wordt door onze leveranciers en uiteindelijk heeft geleid tot deze nieuwe samenwerking. Ik ben erg blij met het vertrouwen dat Ingram Micro in ons stelt als installatiepartner en we gaan er alles aan doen om het CSC tot een groot succes te maken.”
De volgende diensten kunnen via het Connectivity Service Center worden afgenomen: Pre-sales consulting, Site Survey, installatie op locatie, projectmanagement en supportactiviteiten. De partners van Ingram Micro kunnen deze diensten onder eigen merk (Whitelabel) afnemen van het Connectivity Service Center.
T-Inside biedt de klant een complete zakelijke communicatieoplossing met mobiel, volwaardig PBX en presence functionaliteiten, op elk type device, waar dan ook. Het is een volledige software gebaseerde oplossing met applicaties voor zowel PC als Mac, tablet en smartphone (iOS, Android en Windows). T-Inside van T-Mobile voldoet bovendien aan de hoogste beschikbaarheidseisen, Aldus Ingram Micro.